miércoles, 7 de abril de 2010

Il Cjanton di Anute, "Monolic"




      O ai decidût cambiâ vele te me vite, mi sint che o soi restade indâur rispiet a la vite moderne.

     Soredut i miei fîs ultimementri mi disin di atualizâmi, di metimi in zornade, - nol po sei, no tu ses tant vecje - !! Benon!! Al è decidût. Cumò o ai un “personâl trainer”,  mi compagne dapardut, cun lui o ai capît un grum di robis che prin no savevi.

     O ai imparât a fâ us dal cassîr automatic, lâ su e ju pes scjalis mecanichis tai “Shoppings” cence problemis, prin mi si ingrampavin i tacs jenfri i scjalins, a disbratâ pratichis bancjariis ecc…ma simpri cul mio “trainer” vicin, lin al teatri, al cine, spetacul gnûf che si presente, li nus cjatais di sigûr.
     Cumò mi sint un’altre , il cuarp plui agjil e snel, cu lis dietis o ai parât ju 20 chilos, o dimostri 20 agns di mancul, cosmetics e cremis par tignî la piel elastiche, mi cjali tal spieli e no mi ricognòs, e ca, o scomenci a vê dai problemis…ai miei fîs no ur plâs il cambio.

     Mi àn cridat pal cambiament, a mi disin ¿mame, ce ti sucedial?. Jo no ju capis!! Prin a mi disevin antighe, vuê che o soi ben moderne e dispatussade no ur plâs, cui ju intint !!!

     O ai decidût di no fâur câs, cussì mi sint ben, mi sint zovine e par ce no…desiderade!!
No stoi pensant tune cubie, no par l'amôr di Diu. Il gno puar vecjo al po polsâ in pas, o stoi ben cussì. Cul mio “personâl trainer” a mi baste e a mi vanze.
---
     Il paradoss di chest câs al è che i fîs a volevin une mari indipendente, cussì a varessin plui libertât. Cumò ur da fastidi chê indipendence par considerale improprie
---

No hay comentarios: