miércoles, 4 de noviembre de 2009

Aniversari de "None"...dai Fogolârs.




Il prossim 6 di Novembar, e finis 82 agns la Societât Furlane di Buenos Aires. E je stade fondade cul non di “Famee Furlane” tal an 1927 da un piçul grup di furlans emigrâts. Il so prin president al è stât il Siôr Leandro Basseggio.
A partì dal 1928 si à fitât, riformât e metût in cundizions, il locâl di vie Cachimayo 98/112, tal cuartîr di “Caballito”, dulà che al à vût la sô sede sociâl fin che, tal an 1971 si met la piere fondamentâl de atuâl sede de vie Navarro 3974 di cheste Capital Federâl.
In Avrîl dal 1938, la “Union Operâje Furlane”, si unìs a la “Famee Furlane” e la associazion cussì formade e passe a clamâsi “Societât Furlane di Buenos Aires”, che je la sô denominazion atuâl.
La gnove istituzion, definide come “Fogolâr”, e je la prime dal so gjenar tal mont, par sei la plui antighe, si le cognòs come la “None”. Al dì di vuê a esistin centenârs di fogolârs tai cinc continents.

A son stâts agns di intense ativitât sociâl, culturâl e sportive. Come esempli baste nomenâ a lis sub comissions che a funzionavin: Ciclisim, Côr, Fiestis, Balon, Balis e Culture.
La vite sociâl tal bufet e jere intense, lis fiestis, lis escursions, lis mostris plastichis, ecc.
Lis visitis di autoritâts religjosis e civîi che a vignivin dal Friûl daspò dai agns 50 e àn dât chel stimul, che sburtade, che di li indevant a si son fondadis tantis altris “Fameis Furlanis”, in dut il teritori Argjentin.
La prossime domenie, la Societât Furlane di Buenos Aires e festezarà il 82º aniversari di chest Fogolâr. E come ducj i agns o spartirìn cui socis e amîs un gustâ, i cjants e i bai.
Mandi.
---

1 comentario:

Unknown dijo...

So ven in Atgjentine o vegnarai a viodius:-)