miércoles, 31 de diciembre de 2008

Bon principi dal an



Il prin minût dal gnûf an, 2009


     - ¿ Mi daiso la buine man ? - Mi ricuardi cuant che o jeri frut, a prin dal an al faseve un frêt di cricâ, magari al veve neveât, ma nuie mi impedive di lâ pes cjasis dai parincj e amis a fâ i augurs di: - Bon principi dal an, e o finivi il discors cun: - Mi daiso la buine man, di solit mi davin cualchi franc, opûr des robis dolcis.
---
     I agns a passavin, e ancje i fruts a cressevin, cuant savè che e jere ore di lassà il puest ai plui piçûi ? Cuant che cualchidun ti diseve, " PANDOLO ", al voleve dî che, za tu jeris avonde grant, e che cence volê ti metevin te categorie che, tu ses masse grant par sei piçûl, e masse piçûl par sei grant. Une etât indulà che si passe dal puartâ bregons curts, a puartâ bregons luncs.
---    
     Cheste e je stade une mê esperience par tancj agns tal dì di prin dal an, intun Friûl di tant timp fa, di sigûr vuê come vuê a saran altris manieris di fâ regâi ai fruts, plui esigjents comercialmentri, dacuardi aes regulis dal marcjât.
---
Mandi, e Bon Principi a ducj voaltris.
Galliano 
---                    

No hay comentarios: