miércoles, 1 de julio de 2009

Nus a visitât la Dot.esse Priscilla De Agostini




Joibe ai 21 di Mai dal 2009, il "Taller di Furlan" al ricevè a la Dotoresse Priscilla De Agostini, di visite in Argjentine.
Priscilla e à studiât te Universitât dai Studis di Udin, si e laureade in conservazion dai bens culturai cun la tesi sui "Rits e Tradizions dal Solstizi di Istât in Friûl”. A partecipe in ativitâts vincoladis ai temis des Lenghis e Culturis minoritaris, sui aspiets leâts aes tradizions, la musiche popolâr e la oralitât, dut documentât in audio e video.
Atualmentri e je relazionade cul CIRF, Universitât dal Friûl, par disvilupâ e profondâ il lavôr te formazion dai insegnants di Lenghis minoritaris.
O vin preparât il Salon "Fogolâr" de nestre Societât, par sintî lis peraulis di Priscilla, e dopo vele presentade e su la base dal materiâl puartât che veve su la taule, e je lade svilupânt i diviers temis di sô competence.
Priscilla nus a puartât pe nestre biblioteche une grande cuantitât di materiâl: libris di leture, cors di furlan, DVD, cd, donazions di distints Ents, cui cuai jê e je relazionade, e che ducj nô o ju ringraciin.
Cu la sô cordialitât, simpatie e professionalitât, e à savût no dome vê la nestre atenzion, ma ancje sveâ in te concorence un particolâr interès sui temis tratâts.
Lis domandis che a i forin fatis, a son stadis rispuindudis cun dute capacitât.-
Finide la presentazion, il "Taller" ai mostrà a Priscilla une des ativitâts che o puartìn indevant: cjantâ cjants furlans e ancje un tango Argjentin.
Nus compagnave une armoniche e un flaut.
--
La serade si e prolungjade cuntun brindis e alc di meti sot i dincj.
Il nestri President, Siôr Milio Crozzolo, ai à consegnât un ricuart dal so passaç pe Istituzion.
---
Priscilla e je stade invidade a partecipâ tune audizion di radio Magna “Benvignude Furlanie”,  programe puartât indevant pe Prof.sse Cecilia Brumat e l’Inzegnîr Fabian Prez. Ju ringraciin a ducj i doi.
Sperìn vioditi prest, ti spietin.
---

No hay comentarios: